понеділок, 3 лютого 2020 р.


Як допомогти дітям під час вивчення математики
Для того щоб зацікавити дітей математикою, постарайтесь дотримуватися таких шести порад, які дає батькам професор Стенфордського університету Джо Боулер.
1. Заохочуйте дітей грати в математичні ігри та головоломки. Молодий ірландський математик Сара Фленнері розповідає про те, що її здібності й ентузіазм при вивченні математики родом не зі школи, а з домашнього захоплення математичними головоломками. Ігри, що використовують гральні кубики, пазли й інші головоломки, допоможуть дітям полюбити математику, а також розвинути навички логічного мислення та вміння рахувати.
2. Працюючи над математичними завданнями, обов'язково надихайте дітей і ніколи не говоріть їм, що вони не праві. Постарайтеся знайти логіку в їхньому розв’язанні, тому що певна логіка завжди присутня в роздумах дітей. Скажіть: «Я розумію хід твоїх думок, цікава думка! Ти використовуєш свої навички але давай поміркуємо разом!».
3. Ніколи не асоціюйте математику зі швидкістю. Навчитися швидко вирішувати завдання зовсім не важливо, особливо в дитинстві, з огляду на той факт, що, примушуючи дітей розв’язувати математичні завдання з високою швидкістю, ми формуємо в них тривожне ставлення до математики, особливо в дівчаток.
4. Ніколи не відкривайте дітям факт, що у школі ви погано встигали в математиці або що ви не любите її.
6. Можливо, найбільш важлива порада – стимулюйте мислення зростання, яке полягає в тому, що здібності та кмітливість розвиваються в міру того, як ми намагаємося працювати та вчитися, докладаючи все нових і нових зусиль. Протилежністю мислення зростання є фіксоване мислення, яке передбачає, що наші здібності зумовлені й обмежені, і ви або можете займатись математикою, або не можете.
Коли дітям притаманне мислення зростання, вони добре справляються із проблемами та краще вчаться. Коли діти мають фіксований спосіб мислення і при цьому зіштовхуються з важким завданням, вони часто роблять висновок, що не мають достатньо можливостей для того, щоб займатись математикою.
Один зі способів, яким заохочують фіксоване мислення, полягає в тому, що дорослі розповідають дітям про те, що вони розумні в тих ситуаціях, коли в них щось добре виходить. Це може здатися правильним, але в дійсності це ставить дітей у скрутне становище пізніше, оскільки у випадку, коли вони зазнають невдачі в чому-небудь, то неодмінно доходять висновку, що зовсім не розумні.
Систематично застосовуючи наведені вище поради, а також виявляючи ентузіазм і терпіння при спільних заняттях математикою з дітьми, ви можете прищепити їм інтерес і любов до цього предмета, розуміння його краси й фундаментальності, які допоможуть дитині сприймати його як заняття, яке захоплює й надихає.

Немає коментарів:

Дописати коментар